poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Travel on the world

Długo tu nic nie dodawałam. Pisałam do właścicielki, że biorę urlop do końca sierpnia, ale cóż... jeszcze nie odpisała. Dlatego dodałam dzisiaj stylizację, i będę je już cały czas dodawać. Jutro dodam kolejną część Baby Pink. Zmieniłam swój wygląd. Jak widać darmowe fryzurki, te nie od któregoś poziomu są ładne. Bardzo podoba mi się mój teraźniejszy wygląd. Wyglądam teraz tak lekko i wiosennie. Za oknem coraz chłodniej. Jesień idzie już wielkimi krokami. Pora kupować książki, przybory szkolne, ciepłe ubrania na zimę. Przeraża mnie myśl, że za dwa tygodnie do   szkoły. Tęsknię za znajomymi.

spódnica - Basic
top - Pretty n' Love
Łańcuch - It girl (sb)
kopertówka - Wild Candy
buty - PPQ

Podoba Wam się?
Komentujcie!
-------------
Zapraszam na bloga encyklopedia-stardoll.blogspot.com

2 komentarze: