poniedziałek, 7 lipca 2014

Potrzebujemy redaktorów i grafika!

REDAKTORZY:
Poszukuję wielu wytwałych, kreatywnych i twórczych redaktorów, których zadaniem będzie robienie stylizacji na swoich stardollowych ławkach i publikowaniu ich na blogu.
W zgłoszeniu na redaktora powinien znaleźć się nick ze stardoll'u i minimum 2 stylizacje własnego autorstwa (lub więcej) + czy masz jakieś doswiadczenie z bloggerem.
Zgłoszenia możecie wysyłać w komentarzach pod tym postem, na mojego maila (prawdziwaja@autograf.pl) lub na gg: 43707633

GRAFIK:
Potrzebuję grafika, który wykona nagłówek i tło dla tego bloga.
Oczywiście przewiduję uczciwą i niemałą zapłatę.
Proszę o kontakt w komentarzach pod tym postem, w stardollowej księdze gości lub na gg: 43707633

Od razu mówię, że blog ruszy dopiero wtedy, jak zdobędziemy kilku redaktorów!
Życzę miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Mogę zrobić nagłówek :)
    Jeden z moich projektów : https://imageshack.com/i/np55n8p

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mogę zrobić nagłówek :)
    Proszę napisać na gg: 50738525 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę nagłówek :)))
    Jeden Projekt (Tło na FB :D ):http://s6.ifotos.pl/img/sesrjpg_ewennph.jpg
    Pisze Ola,bo tak mam na imię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę zrobić nagłówek oto mój blog http://my-graphics-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. REDAKTOR.
    ______________________________________________________________________________________________________________
    Mam na imię Gabriela. Na stardoll jestem gabadoll i mam 54lvl. Jestem w społeczności stardoll od trzech lat. Uwielbiam pisać i tworzyć stylizacje zarówno w internetowej przestrzeni stardollu jak i w rzeczywistości. Jestem kreatywna, pomysłowa. Nie mam doświadczenia w Bloggerze, ani w blogowaniu, ale szybko się uczę więc z tym nie będzie problemu.

    Oto moje stylizacje :
    1. http://i61.tinypic.com/t8qjh2.png

    2. http://i62.tinypic.com/w06sn7.png

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na gg to wszystko ustalimy ;) 43707633

      Usuń
  6. REDAKTOR

    Witam! Mam na imię Katarzyna, na stardoll można mnie znaleźć pod nazwą: katiija78. Posiadam 46 lvl. Przygodę ze stardoll rozpoczęłam 2013-04-02, jednak miałam krótką przerwę. Bardzo często tworzę nowe stylizacje, które uwielbiam opisywać. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Jestem osobą kreatywną, sumienną, pracowitą, pomysłową. Co prawda z Bloggerem nie mam doświadczenia, ale szybko się uczę więc myślę, że nie będzie z tym problemu :)

    Moje stylizacje:

    1. http://bankfotek.pl/view/1754256
    2. http://bankfotek.pl/view/1754257

    Pozdrawiam, katiija78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na gg to wszystko ustalimy ;) 43707633

      Usuń
  7. Napisałam swoją ofertę ma maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Mam na imię Justyna. Na stardoll działam pod nickiem Misiullaa. Stylizacje to moja pasja. Na portalu posiadam 41 poziom i gram od sierpnia ubiegłego roku. Mam spore doświadczenie w prowadzeniu blogów. Prowadzę sów, pisałam na Gahaba123, sdandwe.blogspot.com oraz stardoll for poland. Robienie stylizacji nie sprawia mi problemów, lecz daje dużą satysfakcję. Uwielbiam grać w siatkówkę. Jestem osobą otwartą na nowe znajomości, bezproblemową i miłą. Bloggera znam jak własną kieszeń, gdyż bloguję od 2 lat. Uwielbiam modę, dlatego chciałabym redagować na oto tym blogu. Mam nadzieję, że rozważysz moją ofertę pomyślnie. Zapomniałam. Mam oczywiście skończone 13 lat.

    Oto kilka moich stylizacji:
    http://pl.tinypic.com/r/qyvifo/8 (w tym linku są 4 stylizacje)

    Serdecznie pozdrawiam, z wielką nadzieją na przyjęcie
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, jestem Sonia. Chetnie zajelabym sie stylizacjami. Mam 65 poziom, jestem Royalty, a na Stardoll jestem praktycznie codziennie. Jestem wlascicielka bloga soniassostardoll.blogspot.com, gdzie rowniez zamieszczam stylizacje. Oto niektore z nich: http://soniassostardoll.blogspot.ch/search/label/stylizacje. Mimo ze posiadam wlasnego bloga, szukam dalszych wrazen i doswiadczen ;)

    Pozdrawiam, SoniaSS999

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, jestem Karolina ze stadoll'owym nickiem PARKERKA, który posiadam od 2010 r. Chętnię zajmę się stylizacjami, próbkę możesz znaleźć na moim profilu. Pisałam już na: megametamorfozystardoll.blogspot.com stardoll-w-naszym-sercu.blogspot.com i na usuniętym addicted-to-stardoll.blogspot.com Dodam jeszcze, że mam pomysły na nowe działy, którymi chętnie się zajmę.

    Pozdrawiam,
    Karolina ;)

    OdpowiedzUsuń